انجمن حامیان تیم برتون
انجمن حامیان تیم برتون

انجمن حامیان تیم برتون

هلنا بونهام کارتر

عکس و تصویر هلنا بونهام کارتر (به انگلیسی: Helena Bonham Carter‍‍‍‍) (زاده ۲۶ مه ۱۹۶۶) بازیگر انگلیسی سینمای ...


هلنا بونهام کارتر (به انگلیسی: Helena Bonham Carter‍‍‍‍) (زاده ۲۶ مه ۱۹۶۶) بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود، و شریک زندگی تیم برتون کارگردان معروف هالیوود بود.


  ادامه مطلب ...

چشم تیم برتون به دنبال مایکل جکسون بود

سیاری هم عقیده‌اند که جانی دپ و تیم برتون زوج هنری فوق‌العاده‌ای هستند. این بازیگر و کارگردان در کنار یکدیگر فیلم‌های زیبایی همچون ادوارد دست قیچی، اد وود، چارلی و کارخانه‌ی شکلات، سوئینی تاد، آلیس در سرزمین عجایب و انیمیشن عروس مرده را رقم زدند. اما آیا رویایی هست که برتون بدان دست نیافته باشد؟ مایکل جکسون پاسخ این پرسش است.

JohnnyDepp-TimBurton.jpg

 

ادامه مطلب ...

کودکی جیم کری

http://cdn.akairan.com/akairan/biografiaka/images/img/f10f16.jpg


جیم کری در آنتاریو در کانادا به دنیا آمد. در 12 سالگی پدرش بیکار شد و در یک کارخانه مکان کوچکی برای زندگی پیدا کردند. به دلیل فشاری که به خانواده وارد شد، آنها تصمیم گرفتند کار در کارخانه را ترک کنند و ناچار در یک ون زندگی کردند. در 15 سالگی برای کمک به خانواده مجبور به ترک تحصیل و کار به عنوان سرایدار شد.


در 16سالگی، برای به دست آوردن درآمد، شروع به ...

  ادامه مطلب ...

نقاشی لذت بخشانه هنرمندانه

http://pre02.deviantart.net/aca7/th/pre/i/2013/172/8/a/artemis_by_mboulad-d150mnd.jpghttp://img12.deviantart.net/def4/i/2013/172/b/c/fairy_tale_3_the_goose_girl_by_mboulad-d17ntg9.jpghttp://pre03.deviantart.net/d9fe/th/pre/i/2013/172/6/4/fairy_tale_ii_red_riding_hood_by_mboulad-d11qygt.jpg

برای دیدن هنرهای بعدی به ادامه مطلب بروین
 
ادامه مطلب ...