انجمن حامیان تیم برتون
انجمن حامیان تیم برتون

انجمن حامیان تیم برتون

هلنا بونهام کارتر

عکس و تصویر هلنا بونهام کارتر (به انگلیسی: Helena Bonham Carter‍‍‍‍) (زاده ۲۶ مه ۱۹۶۶) بازیگر انگلیسی سینمای ...


هلنا بونهام کارتر (به انگلیسی: Helena Bonham Carter‍‍‍‍) (زاده ۲۶ مه ۱۹۶۶) بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود، و شریک زندگی تیم برتون کارگردان معروف هالیوود بود.


  

http://www.30view.com/uploads/Actors/tim_burton/Festival/tim_burton_3.jpg
هلنا وتیم برتون

او در فیلم‌های معروفی همچون باشگاه مبارزه با بازی برد پیت و کارگردانی دیوید فینچر و سوئینی تاد با بازی جانی دپ سری فیلم‌های هری پاتر؛ آلیس در سرزمین عجایب و سخنرانی پادشاه شرکت کرده است.


زندگی شخصی

هلنا و تیم برتون نخستین بار هنگام ساخت فیلم سیاره میمون‌ها محصول سال ۲۰۰۱ با هم آشنا شدند. کارگردانی این فیلم را تیم برتون بر عهده داشت و هلنا بونام کارتر نقش «اری» را بازی می‌کرد. از هنگام ساخت فیلم سیاره میمون‌ها تاکنون، این زوج در ساخت چندین فیلم پرفروش از جمله چارلی و کارخانه شکلات سازی، سویینی تاد، آلیس در سرزمین عجایب و سایه‌های تاریک همکاری کرده‌اند. آنها در سال ۲۰۱۴، پس از ۱۳ سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. این زوج که هیچ‌گاه با هم ازدواج نکردند، پسری ۱۱ ساله و دختری ۷ ساله دارند.
http://s1.img7.ir/NrYxx.jpg



صفحه در وب‌گاه IMDb

جدایی تیم برتون و هلنا بونهام کارتر بعد از 13 سال



تیم برتون و هلنا بونهام کارتر پس از 13 سال زندگی با یکدیگر از هم جدا شدند. نماینده‌ی بونهام کارتر چنین می‌گوید: تیم برتون و هلنا بونهام کارتر اوایل امسال به شکلی دوستانه از هم جدا شدند و به دوستی با یکدیگر و سرپرستیِ مشترک بچه‌هایشان ادامه می‌دهند. ما درخواست داریم تا به حریم خصوصی آن‌ها و فرزندانشان در این مدت زمان احترام بگذارید. بازیگر زنِ انگلیسی و کارگردان آمریکاییِ تحسین شده اگر چه هیچ وقت ازدواج نکردند صاحب دو فرزند هستند؛ پسری 11 ساله به نام بیلی و دختری 7 ساله به نام نِل. خوشبختانه تقسیم اموال برای این زوج عجیب غریب نباید چندان مسئله‌ای باشد، زوجی که در دو خانه‌ی دیوار به دیوار در لندن زندگی می‌کنند. برتون 56 ساله و کارتر 48 ساله نخستین بار در سال 2001 بر سر صحنه‌ی فیلمِ سیاره میمون‌ها به کارگردانیِ برتون همدیگر را ملاقات کردند. آن‌ها به همکاری‌شان در دیگر فیلم‌هایی مثلِ ماهی بزرگ(2003)، عروس مرده(2005)، سوئینی تاد(2007) و آلیس در سرزمین عجایب (2010) ادامه دادند. پاییز گذشته، این زوج پس از عکس برداری از برتون در حال بوسیدن یک بلوندِ مرموز خبرساز شده بودند. اگرچه که نماینده‌ی کارتر این خبر را داستانی کاملا بی اساس می‌داند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد